неділя, 5 квітня 2020 р.

“Я глибоко співчуваю італійцям, але в мене питання до “слуг”: а в Україні все добре з системою охорони здоров’я? …проїдьте Україною й подивіться на катастрофічні умови в лікарнях по областях, особливо в малих райцентрах…”




Сьогодні Президент Зеленський підписав Указ про надання гуманітарної допомоги Італії для боротьби з Covid-19.


Я глибоко співчуваю італійцям, але в мене питання до “слуг”: а в Україні все добре з системою охорони здоров’я? В Україні не зростає захворюваність? В Україні всі медики забезпечені засобами захисту? Це, звісно, риторичні питання.

Але після виходу Указу влада почала казати, що мова нібито йде про “обмін досвідом”. Проте в Указі чорним по-білому написано “Надати гуманітарну допомогу Італійській республіці.”


Тому є одне НЕ риторичне питання до влади.

Скажіть, будь ласка, скільки конкретно бюджетних коштів буде направлено на виконання цього Указу? Нуль гривень? Мільйон? 10 мільйонів? Може сто? Скільки, конкретно?

Перестаньте бути настільки відірваними від суспільства, проїдьте Україною й подивіться на катастрофічні умови в лікарнях по областях, особливо в малих райцентрах, а не займайтеся


цим бридким дешевим піаром!

джерело

Не забудьте поділитись цією новиною зі своїми близькими !

Related Posts